Este ultima dată cînd voi mai scrie despre Licu.

Licu nu mai este. La un an după marea intervenție prin care a trecut, Licu s-a stins încet și tragic. S-a topit în aproape două luni în care a făcut toate complicațiile posibile legate de ateromatoza, de fibrilație atrială, de boala lui de baza.

O lacrimă pentru Licu și pentru trecerea noastră a tuturor prin lumea aceasta.

Licu se va întoarce la ai lui, în Baia Sprie într-o urnă… peste cîteva zile.

Și astfel, numărul alor mei în lumea umbrelor va crește cu încă unul…

Ai mei, cei de dincolo, de care-mi este dor și pe care-i văd adesea mai des decît pe cei din jurul meu.

Lista lor începe asa : M,T, Gi, Mo, Ba, Ana P, Ana Pi, Ma Pi, Io PI, Io U, Ti U, Io Re, M Re, Ba Re… pînă la 64…

Licu a foat dus de fiica si nepoata lui impreuna cu fiica mea la Baia Sprie, acolo unde s-a nascut. A ajuns sub forma de cenusa intr-o urna. L-au bagat in mormintul parintilor lui. Un pumn de oase carbonizate si cenusa. Calatoria lui pe acest pamint s-a incheiat.

