Am primit, forwardat de la cineva, un mesaj de la un ins ciudat.

Susține că a descoperit ce este cancerul (sic) și i-a descoperit și leacul.

Ce este cancerul? Cancerul este o ciupercă. Mai explicit, candidoza  intestinală, dar și cu altă localizare (de ex la dinți, de ce acolo, nu mă intrebați) duce, în anumite situații (care, greu de spus) la dezvoltarea tumorală cu ORICE localizare.

M-am uitat și am zis „pas”.

La ceva timp, nu foarte mult, căci nu am uitat întîmplarea, dau cu ochii pe Biosingularity de urmatorul articol…

Citiți și vă minunați ! Despre scleroza multiplă.

Ce știm noi că este scelroza multiplă ? O boală neurologică DEGENERATIVĂ cu etiologie complicată.

Ce au gasit unii … ca SM experimentală la șoarece se poate realiza atunci cînd tubul digestiv (anterior steril) este însămînțat cu o anumită flora microbiană… Că această floră trebuie să producă o anumită reacție limfocitară, nu  mai este atît de important… Important este că o boală degenerativă neurologică poate fi în relație de cauzalitate cu flora microbiană intestinală…

Atunci ideea acelui hăbăuc poate să nu fie atît de ciudată ?!!

