In vizita pe la Resboiu am dat de o postare aviatica. In perioada 6-10 iunie, deaspura Marii Negre se vor „juca” de-a hotii si vardistii nato-istii si rusii. Rusii, zice tot Resboiu, vor veni cu Su-30. M-am uitat prin ciberspatiu si am gasit atit Su-30 cit si Su-35.

Acesta este Suhoi-30

iar acesta este Suhoi-35 static

Si Suhoi-35 in miscare

Nu stiu de ce nu vin si cu Su-35…

Poate o sa ma edifice tot fratele Resboiu…

Imi aduc aminte de copilarie cind imi doream sa ma fac aviator daca nu cosmonaut…

Si ce am ajuns, un amarit de anestezist contestat de lupii tineri calcatori pe cadavre…

Suhoi T – 50

Avion de vinatoare invizibil.

Aparatul este cunoscut şi sub denumirea de PAK FA şi este văzut de experţi drept un rival al avionului american F-22 Raptor, care a efectuat primul sau zbor în 1997.

Caracteristici:

  • – poate să zboare în toate tipurile de conditii meteorologice;
  • – poate să decoleze de pe o pistă de doar 300-400 de metri;
  • – poate fi realimentat în zbor;
  • – poate să atace simultan mai multe tinte din aer şi de la sol.

Imagini de la testare

Si primul zbor oficial de la show-ul  MAKS 2011 din 16-21 august.

Up-datare 19.06.2013
Prietenul Romania Military ne informeaza ca T-50 sau SU T-50 PAK FA are motorul lui… Ceva de ordinul 4-5 Mach, parca…
Vom reveni.