In dimineata asta am vazut pe TV-uri ceva.
La naiba-n praznic, in indepartatul Afganistan, un scelerat a iesti noaptea din patul deomniei sale americane si s-a dux in vreo trei sate de prin vecini, a intrat unde i s-a nazarit si a tras cu puscociul…in oamenii adormiti…
A omarit vreo 15 insi si a ranit vrei 50.
Barachita a iesit sa spuna ca acolo, unde si-a intarcat dracul copiii (si unde respectivii americani nu aveau ce cauta (asta zic eu)) a avut loc un INCIDENT.
Ca sa vezi. Uciderea a citorva zeci de civili in somn, sa ranirea altor zeci, tot in somn, se numeste in limbajul de lemn american ”incident”.
Un oficial, mai intelpt si mai cu picioarele pe pamint, s-a grabit sa-i atentioneze pe americani ca ar putea apare represiuni din partea afganilor…
Pe nici unul dintre acestia nu am amuzit sa-si ceara scuze pentru comportamentul imbecil al descreieratilor pe care ii folosesc drept soldati si pentru imbecilitatea lor personala.
Asa zic si eu democratie de export.
In curind, intreaga lume va fi democratizata, marca USA.
Pe unde umblu eu, prin cyberspatiu, nici unul dintre colegi a s-a sesizat asupra ”incidentului”.
Multumesc lui dumnezeu ca mai am putin de haladuit pe acest pamint si nu voi apuca sa vad aceasta democratie in toata splendoarea ei.