Domnule Profesor
Imi este dor de dumneavoastra!

singur, singur, singur, intr-un han departe, doarme si hangiul, zarile-s desarte...

Nu stiu de ce cineva a ajuns la mine cu numele pofesorului.  Ma bucur, insa, pentru ca asa mi-am amintit de dinsul.

Profesoul Mihail Anton mi-a fost profesor de Semiologie medicala. Si tin neaparat sa spun ca el mi-a dat baza pe care am construit ulterior tot ce am construit in meseria asta.

Era un bonom rubicond, cu mustata si vorba moale, binvoitor, aflat in fruntea unui colectiv de medici din Sectia de Medicina Interna a Spitalului Coltea. Il avea subaltern pe Ionica Bruckner si pe Minerva Rizescu si pe Ioan Alexandru. La vremea aceea era clinica in care se faceau putinele ecografii cardiace din B.

Mihai Anton nu tinea cursuri. Povestea. Cum se examineaza pacientul in INTREGIME si nu pe bucatele. Cum examenul clinic nu poate fi inlocuit de nici un fel de investigare paraclinica.  Cum se pot scrie retete scumpe pentru cei care nu vor sa se trateze…

Vezi articol original 198 de cuvinte mai mult

